Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 29, 2008

Penutupan promotion n roadshow

Memandangkan dua staff kitorang dan diberhentikan atas sebab disiplin, aku lah orang yang bertanggungjawab mengutip semua barang2 yang ada kat farmasi, masa diorang buat promotion n roadshow dulu...dah mcm ceti kutip hutang pun ada...dekat 3 farmasi gaklah aku pergi...satu kat kepong, bandar utama n last sekali kat subang jaya...kan ke bersepah-sepah namanya tu....
Ada boss farmasi yang bertanggungjawab, dia sebelahkan barang2 tuh, utk aku amek...ada yang kurang asam tu, leh longgok brg2 kitorg utk buang....kurang ajau betul....pastu leh siap marah2 plak nape lmbat amek...padahal bukan keje aku nak kene kutip....sabau jelah......selesai sudah penderitaan aku buat keje orang.....

No comments: