Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 10, 2008

First day keje

9 jun 2008

Wow!! Hari ni first day masuk keje..harap2 menyeronokkan…masuk keje kul 9pagi…aku bertolak kul 7pagi…alah, takut jem kan…aku tengok jalan elok je plak…takde tersekat atau keta banyak…hadoi, aku sampai awal…kul 7.30 am dan tercongok kat parking…apa aku nak buat 1 jam setengah nie…aku call housemate suh temankan aku borak…dia pun naik bosan dengan sembang aku…yelah, dia pun nak g keje gak…aku pun tido dalam keta…sampai kul 9 aku msuk keje…wah, dpt meja besar lagi…desktop flat screen..besar giler…tv kat umah aku pun kecik je…..

Boss aku takde, g kuching ada roadshow…so, aku dengan sorang senior n sorang lagi mcm aku gaklah..so, kitorg bertiga berkenalan…tak lama pastu, senior aku panggil meeting…dia cakap psal kejelah…takkan nak berkaraoke plak….ok, keje aku untuk cover beberapa kawasan…in case customer or ahli farmasi ada msalah nak bertanya ke, so aku lah person in charge…

Hari yang menyenangkan..banyak buat keje sendiri…chatting n check email sepanjang hari…

Best kan!!! Jom arrr keje kat sini….hehehe

No comments: