Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 17, 2008

Yey, aku buat iklan











Tak sangka sungguh, idea aku untuk bagi sampel n iklan produk dalam paper digunapakai...sonok gaklah dapat pujian dr bosss...hehehe..kembang semangkuk gaklah....masa produk tengah diiklankan kat surat kabar, berduyun gaklah org call aku tanya macm2...maklumlah, kat paper tu ada no hp aku untuk keterangan lanjut....jdi berlanjutanlah org call aku sampai ke malam...aku ingt keje aku mcm operator gakla...nasib baik, dlm mimpi aku tak jawab call....benda ni berlarutan sebulan....

Aku dapatlah beberapa org kenalan n regular customer yg terus beli produk nih...
Tq u all, i love u….

3 comments:

Copa chups.. said...

i love u?

KikiLala said...

ye lah..love u all senanyer...tapi dah terbiasa wat iklan, kene minimize wording..kalau panjang word, mahal..so, ALL tertinggal lah dlm blog ni...tak faham, maknanya takleh keje kat publishing...

Copa chups.. said...

???????????