Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 8, 2008

Meeting dengan boss besar

Boss besar nak jumpa kitorang semua, nak tanya perkembanganlah…masa tu aku kembang skit je…skang aku dah kuncup balik sebab minum produk nih…hehehe

Boss aku cantik oooo…kulit muka dia flawless…badan dia peeewiiit…dia cina…cakap omputih berabuk…aku pun cakap omputih berdebu je…hehe…selesai meeting, dia tanya ada apa2 aku nak tambah…aku pun suggestlah, nak wat iklan kt radio…sebab aku cepat terpengaruh dengan iklan dalam radio…mcm nak beli je produk2 yg iklan dalam radio, walaupun dia jual ikan masin…sebab cara iklan tuh…..boss aku pun setuju…so, aku pun uruskanlah…aku kontek hot fm, mix fm, majalah mingguan wanita, womens’ weekly magazine n mcm2 lh…pastu keje aku dah mcm reporter plak….hehe….serba serbi…apa org panggil, omnivor???hah, yang tulah…

2 comments:

Copa chups.. said...

ingatkan bos besar = bos yg besar..
wakakaka

KikiLala said...

boss nye kecik je..hehehe...cun giler tau