Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday, October 11, 2008

Kene tag lah pulak

pertama...
suka sangat bercakap..sampaikan aku tak tau apa yg aku cakap..terukkan?

kedua...
suka mendengar (good listener)..kadang2, aku tak paham apa yg diorang ceritakan..kalau suh citer balik, mampus aku tak ingat..

ketiga...
suka bergosip...terutamanya kalau jumpa sae'z..hehehe...bukan mengutuk, tapi motivasi diri :)

keempat...
tak suka taik cicak...taik lain takpe..yeke?

kelima...
kalau dok depan cermin, mesti cakap sorang2...kununnya nak jadi pelakon...kalau takde sape yg masuk bilik or ada kt umah, lengkaplah satu drama..tapi aku masih siuman..

keenam...
suka makan..yey yey!!!

ketujuh...
suka masak...masakan yg merepek2..sib baik member aku kata sedap...tak taulah, kot2 dia jaga ati aku..^^

kelapan...
suka drive laju2 n mencilok, walaupun nak g kedai mak jah kat belakang umah (mana ada mak jah)..ntahlah, habit kot...

kesemblan..
suka gigit kuku (lapar kot)...

keseploh...
banyaknya..ada 5 lagi nak kene cerita...suka mengeluh..ni lah contohnya

keseblas...
tak suka lipat baju..kalau nak tengok bilik I, semua baju tergantung..hahaha

kedoblas...
suka shopping..kalau korang nak tau, mata aku akan tengok benda murah je..ntahlah, keturunan kot...kalau mahal, mmg aku tak beli...even murah pun, bila dah beli banyak, habis gak duit gaji aku...

ketigablas...
suka last minit...walaupun ada banyak masa, pasti minit terakhir yg menjadi pilihan..tu sebab selalu g keje on time..kene pandai bajet lah...huhu..kadang2 bila ada road block, 1 jam lambat g keje...hahaha

keempatblas...
suka jalan2...tak suka dok umah...kalau dok umah, kene ada keje nak wat...

kelimablas...
tak suka baca novel...(aku dah tak tau apa nak tulis)...

penat aku pikir, apa yg aku suka n aku tak suka...tapi nilah aku..malas nak fikir n suka mengeluh...

No comments: