Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 1, 2008

Training bout online marketing

Semalam adalah hari yang memenatkan...ada training tentang online marketing..company yang antar...training kat Hotel Corus KL...nak kene amek bos kat umah...dia ingat aku driver ke...hadoi..takpelah, dah aku angguk kepala depan dia...takkan, tetiba tak amek dia plak seawal jam 7pagi dah keluar rumah untuk amek dia kat damansara...jem gilllleeeeeeeerrrrrrr...nasib baik aku penyabar...kalau tak, aku dah gigit pintu keta sampai lekuk2..eh, takleh, sebab aku bw keta besfren aku...hehehe..sampai umah bos aku kul 9 pagi..tak ke giler nak drive g hotel corus jam nie...mestilah jem...tak sempat nak sampai kul 10 pagi...aku pun, terpaksa suarakan yang kita terpaksa naik lrt utk ke hotel tu..nasib baik dia setuju...sampai lrt kelana jaya kul 9.15am....yang buat aku lagi geram, lrt tak gerak2 sampai kul 9.45am...hangin dah aku...tetiba dengar suara yang menyakitkan hati "harap maaf, kami sedang melalui gangguan teknikal, tren akan tiba lewat, harap maaf"...hhaaaaaaahhhh!!!!

at last, tren bergerak...sampai kat KLCC kul 10.20am...berlarilah aku n bos...aku dah tak malu dah dengan bos...aku anggap mcm member je....
Masuk dewan, dia baru start...aku lupa plak yg aku dok dalam Malaysia...kalau kata start kul 10am, mestilah start kul 10.30am maknanya...alhamdulillah, sempatlah....

Aku ingat seminar yang speaker sampaikan boring, tapi best gak...menarik n aku suka...kelakar gak speaker nie....

time lunch yang paling aku suka...mkanannya best bangat...aku try semua skal..maklumlah, tak breakfast..aku amek udang, ikan, sate, kek, aiskrim, biskut, salad, turkey ham..macm2 lah...aku pun tak ingat...

sambung seminar balik, dia tunjuk contoh2 iklan dalam internet..mmg menarik n tak terlintas kat fikiran nak wat camtu...hmm, idea yg menarik untuk aku wat...

balik kul 5pm...naik lrt yg penuh sesak...aku nak tertido...memandangkan ada bos dpn aku, aku wat relax je...sampai kelana jaya, aku antar dia kat umah...thenm layan sorang2 balik arrrr...tension lagi berdepan dengan jem...tapi, aku tak kisah sebab aku nak balik tido..yahooo

1 comment:

Copa chups.. said...

bukan ada call Hot FM ke? nyeh nyeh