Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Saturday, August 16, 2008

Latte@8


Semalam, tetiba member aku msg nak suh aku join dia g tengok latte@8 kat sunway pyramid...aku pun bawalah member aku lagi dua..alah, sape lagi kalau bukan soffa n sae...sampai sana jumpalah member aku...nama dia le'a..the good thing is, le'a ada mention akan dapat goodie bag akhir show..the sad thing is, takde pun senanyer...so, kitorang pun bergambar lah dengan artis mana yg ada n jalan2 kat sunway pyramid...thanks le'a for sharing with us the 8tv's event...

With izham..the backbone of 8tv...simple je org nyer..malangnye dia dah kawen..kalau tak, aku dh ngorat dah..hihihi
Jason Lo nie mmg kelakar...memandangkan kawasan tempat aku n fren duduk tu tak bape dengar sangat lawak jason, aku gelak jelah, utk gawatkan suasana..kalau aku tak gelak, suasana cam sepi je...heheh

5 comments:

Copa chups.. said...

huhuh...bestnyer... cam kamcing je ngan jason?

MiSaE said...

hahahaha..kamcing yer???haduih..

mmg xdgr ape yg Jason bebelkan..haduih..maybe mic die ler sbb biler die tuka mic baru dgr..itupun mase nk abeh show.

KikiLala said...

mmg kitorang kamceng..cam kanceng baju katakan..dia senanyer nak peluk aku, tapi aku tak bagi..takut sae' jeles..hik hik

MiSaE said...

hahahhaha..xjeles laa

kalu en izham peluk..sae jeles..kohkoh..=3

KikiLala said...

yeke ke sae jeles, kalau izham peluk k.yang...k.yg rasa jason yg jeles...hohoho..