Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Anak anak kami

Daisypath Happy Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 26, 2008

parking keta

Hari ni, aku awal sket nak g keje..kadang2 awal, kadang lambat, tapi tak kisah, sebab bos aku ngam dengan aku...
aku nak citer pasal nak g keje n parking keta..aku citer parking ye, sebab citer g keje, dah citer kat atas nie..

parking kat umah aku nie terhad..sementara stock masih adalah katakan...kalau takde parking, jauh lah nak menapak ke rumah sendiri..kira mcm first come, first serve lah..tapi, takde sape pun yang nak serve diorang pun...semalam, aku kuar n bila balik, mmg parking takde melainkan ada kawasan yang muat2 keta aku...aku pun guna kebolehan mencelah..akhirnya berjaya..aku pun manage to keluar dari keta..kalau takleh kuar, tak guna pun...

aku pun tgk keta wira sebelah aku, mesti dia pun muat kuar, sebab aku pun leh je...so, tanpa rasa apa2 aku pun balik umah...

pagi nie nak g keje, ada nota kecik tulis dengan pensel tertempek kat tingkap keta aku..bunyinye..GOOD MORNING!! PLEASE MAKE SURE THE PERSON NEXT TO YOU CAN ENTER THEIR CAR. THANK YOU!.

Maknanya, tuan empunya wira tu takleh nak masuklah keta lah..HAHAHA!!!aku dah agak mesti saiz dia besar kot..kalau besar aku, mmg ada space utk masuk n kuar keta sesuka hati...pagi2 lagi, ada org tegur aku..ok, lepas nie, aku akan make sure semua org leh masuk keta masing2...kalu takleh, biar aku je yang tuliskan nota n tepek kat keta diorang..

No comments: